Assassin`s Creed:

tajemna krucjata

Inne tytuły:
Assassin`s Creed T. 3
Autor:
Oliver Bowden
Tłumacz:
Przemysław Bieliński
Wydawca:
Insignis Media (2012)
ISBN:
978-83-61428-70-1
Autotagi:
druk
powieści
Źródło opisu: Gminna Biblioteka Publiczna w Ujsołach - Katalog księgozbioru
4.0

Niccolo Polo, ojciec Marco, ujawnia historię, którą utrzymywał w tajemnicy przez całe życie - historię Altaira, jednego z najznamienitszych asasynów Bractwa. Altair podejmuje się doniosłej misji i wyrusza w podróż do Ziemi Świętej. By dowieść swojego poświęcenia, zmierzy się z dziewięcioma śmiertelnymi wrogami, pośród których znajdzie się sam przywódca templariuszy, Robert de Sable. Podczas niezwykłej wyprawy Altair odkryje prawdziwe znaczenie Creda Asasynów. Nikt nigdy wcześniej nie opowiedział o losach Altaira: o jego brzemiennej w skutki podróży, która zmieniła bieg historii o nieustającej walce ze spiskiem templariuszy o tragedii, jaka stała się udziałem wielkiego asasyna i jego rodziny oraz o haniebnej zdradzie najbliższego przyjaciela.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Jak powstał obecne Bractwo Assasinów? Jak zdobyli oni kawałek Edenu? • Altair to sierota wychowywany na assasina. Jako mistrz popełnia jeden błąd i musi go naprawić. Wciągająca akcja. Dziewięć śmierci za odzyskanie honoru. Zemsta. Zdrada. Miłość do wroga. • Książka nie zachwyciła mnie tak jak poprzednie części. Altair popełnia jeden błąd, niechęć do pewnej osoby wszytko mu niszczy. Błąd, którego można było uniknąć. Ale bractwo zostaje posiadaczem tajemniczej rzeczy. Lecz wiele osób chce to posiadać. Altair zostaje wysłany by zabić wszystkich na "czarnej" liście. Lecz osoby mu najbliższe...
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo